Opschudding in communicatie

Duidelijkheid, draagvlak en betrokken medewerkers

Informatie is altijd en overal. Hoe zorg je er dan nog voor dat medewerkers weten wat écht belangrijk is? Wij geloven dat medewerkers willen weten wat het nut en de noodzaak van een verandering is. Dat zij betrokken willen zijn, maar daarvoor wel moeten begrijpen ‘what’s in it for me’. Dat ze niet alleen willen weten wat er speelt, maar ook begrijpen wat dit van hen vraagt.

We bedenken, ontwerpen én realiseren. Van A tot Z. We maken magazines, roadmaps, infographics, video’s, explanimations, gidsen, posters en zoveel meer. Altijd in een mooie mix, die past en verrast en vooral: bijdraagt aan het beoogde resultaat.

Communicatiestrategie
Arbeidsmarktcommunicatie
Compelling story en design
Animatievideo
Magazine
Communicatieplatform
Online game en quiz
On- en offline communicatiemiddelen

Hier gaan we voor.

Met onze communicatiestrategieën, -concepten en -campagnes informeren en inspireren we, creëren we bewustwording, zetten we aan tot actie en participatie en zorgen we voor goede borging. Heldere, herkenbare en uniforme communicatie, online en offline. Zo creëren we draagvlak en vergroten we de betrokkenheid van medewerkers in een veranderende context.

Opgeschud: SPIE

Bewust op weg naar een digital company.

Digitalisering is een onomkeerbaar proces. Bijblijven en meebewegen is cruciaal voor een goede concurrentiepositie als bedrijf. Helaas waren niet alle medewerkers van Spie voldoende ‘digital ready’ om alle ontwikkelingen binnen Spie bij te benen en daarmee invulling te geven aan de ambitie om een ‘digital company’ te worden.

Onze oplossing? Van digistress naar digiready. Met de bewustwordingscampagne ‘Switch on’ nemen we medewerkers mee in het concept van ‘a digital company’. Wat houdt dit in, waarom doen we het. Maar ook: wat betekent het voor de verschillende groepen medewerkers én wat kan het hen brengen? Een verandering in de manier van werken, processen én mindset, daar werken we naartoe.

Bewustwordingscampagne
Communicatiemiddelen
Digitalisering
Het resultaat:

Alle medewerkers zijn geïnformeerd en geactiveerd om aan de slag te gaan met digitaal werken.

affordable-pricing
Het resultaat:

Alle medewerkers werken activiteitgericht in de huidige werkomgeving en zijn voorbereid op wendbaar werken in de nieuwe werkomgeving.

Opgeschud: ANWB

Alle medewerkers on the move, op weg naar wendbaar werken.

Van thuiswerken naar hybride werken en activiteitgericht werken. En in het verschiet: wendbaar werken in het nieuwe kantoor. Maar hoe komen we los van ‘de stenen’ en nemen we medewerkers mee in deze nieuwe manieren van werken?  

Onze oplossing? Samen met een veranderteam van ANWB-collega’s en veranderexperts ontwikkelen we het concept ANWB Move, op weg naar wendbaar werken, met een uniforme en herkenbare branding, aansprekende en verrassende online en offline communicatiemiddelen en leerzame interventies. Hieraan werken we met een veranderteam van ANWB-collega’s. Van een veranderboek en e-books tot workshops en een expo. En alles ondersteund door het Move-platform. Op dit platform vinden medewerkers alles over de reis naar wendbaar werken: nieuwsupdates, informatie over de verschillende projecten en interessante events. Samen bouwen we letterlijk en figuurlijk aan de ANWB van de toekomst. Mensgericht én vooruitstrevend, want goed voorbeeld doet volgen. 

Veranderprogramma
Communicatiemiddelen
Communicatiestrategie
Community management

Kennismaken? Even sparren? Vul hier je gegevens in. Dan nemen wij snel contact met je op.

Scroll naar boven