ANWB

Mensgericht veranderen Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises veranderprogramma Opdrachtgever ANWB Compelling-Design_Stijlgids-ANWB-MOVE_Pagina_2 Compelling-Design_Stijlgids-ANWB-MOVE_Pagina_3 Compelling-Design_Stijlgids-ANWB-MOVE_Pagina_4 Tekengebied 19 kopie 3@4x Tekengebied 23@4x Move-cover-verandergids “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.” Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel

Eurofiber

Betrokken en bevlogen medewerkers Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises employee journey onboarding Opdrachtgever Eurofiber ad4bb237-c3e2-4a31-a181-ee05cb8491ab EURO2101_HR_Aanbiedingsbrief_NL_HD__5-1met autoregeling en commissie eurofiber-connection-game eurofiber-handboek EURO2001 Eurofiber_Buddyprofile_2206_MS_Pagina_1 Afbeelding_oplader Older PostsNewer Posts “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.” Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel

ROC Midden-Nederland

Een gedragen strategie Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises strategie-implementatie strategie-ontwikkeling Opdrachtgever ROC Midden-Nederland Landscape Brochure Mockup (1) KAart Poster freepik__background__99429 “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.” Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel

VGZ

Medewerkers in beweging Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises activatiestrategie communicatiestrategie Opdrachtgever Coöperatie VGZ VGZ_infographic VGZ_ROLL_BANNER_ VGZ_A0_GK_2407_PRESS_Pagina_3 VGZ_HTML_laptop VGZ-DORA-poster VGZ_Computer5 “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.” Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel

Jacobs Douwe Egberts

Een lerende organisatie Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises leiderschapsprogramma ontwikkelprogramma Opdrachtgever Jacobs Douwe Egberts Ontwikkelgids JDE_Rise JDE_vlv_doos JDE_vlv_kaarten Older PostsNewer Posts “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.” Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel

ANWB Retail

Een sterk werkgeversmerk Hoe vind je winkelmedewerkers die niet alleen verkopen, maar hun passie voor avontuur en outdoor delen met klanten? Voor ANWB Retail ontwikkelden we een wervingscampagne die potentiële medewerkers liet zien dat werken in een ANWB-winkel meer is dan een baan – het is een verlengstuk van hun hobby en levensstijl. Expertises employer branding onboarding Opdrachtgever ANWB Retail anwb-retail-amc3 anwb-retail-amc4 Wat hebben we gedaan? Om de juiste medewerkers te werven, ontwikkelden we de campagne “Stap in ons avontuur”. We brachten ANWB-winkelmedewerkers in beeld die letterlijk een stap zetten vanuit hun werkplek naar een avontuurlijke omgeving. Deze omgevingen sloten naadloos aan bij de productsegmenten van ANWB Retail: van wandelen en kamperen tot fietsen en wintersport.Zo toonden we dat werken bij ANWB Retail niet alleen draait om adviseren, maar om het delen van persoonlijke ervaringen. De achtergronden van de werkplekken representeerden de verschillende afdelingen, waardoor elke vacature een herkenbare en inspirerende setting kreeg. Door de campagne breed in te zetten op jobboards, social media en in de winkels zelf, bereikten we precies de mensen die van hun hobby hun werk willen maken. Wat was de impact? Meer sollicitaties van kandidaten met een passie voor outdoor en avontuur. Betere match tussen medewerkers en de ANWB-winkelbeleving. Sterkere betrokkenheid bij het merk ANWB door winkelpersoneel dat écht enthousiast is. Hogere klanttevredenheid dankzij medewerkers die persoonlijk advies geven vanuit eigen ervaring, anwb-retail-amc1 anwb-retail-amc2

ANWB Retail

Een gedragen strategie Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises strategie-implementatie strategie-ontwikkeling Opdrachtgever ROC Midden-Nederland Landscape Brochure Mockup (1) KAart Poster freepik__background__99429 “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.” Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel

voestalpine

Een lerende organisatie Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen. Expertises cultuurprogramma leiderschapsprogramma Opdrachtgever voestalpine boek zonder achtergrond Kubus_voest zonder achtergrond voestalpine2 voestalpine4 Wat hebben we gedaan? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Wat was de impact? Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel Hier komt een regel voestalpine_jkaarten Voestalpine_Scherm voestalpine3 voestalpine5 “Wij geloven dat een verandering succesvol is als medewerkers begrijpen wat er verandert en waarom, zij intrinsiek gemotiveerd raken om mee te willen veranderen en ook de kennis en vaardigheden mogen ontwikkelen om mee te kunnen veranderen.”

Hoogvliet

Een sterk werkgeversmerk Hoe trek je pas afgestudeerd technisch talent aan in een krappe arbeidsmarkt? Voor Strukton ontwikkelden we een creatieve wervingscampagne met een krachtige boodschap: wat je bedenkt, kun je echt bouwen. Met een visueel sterk concept en impactvolle copy inspireerden we jonge technici om hun carrière bij Strukton te starten. Expertises onboarding Opdrachtgever Hoogvliet Hoogvliet1 Hoogvliet3 Wat hebben we gedaan? In een krappe arbeidsmarkt vroegen we ons af: hoe laten we jonge talenten zien dat hun ideeën werkelijkheid kunnen worden bij Strukton? We creëerden een krachtige visuele campagne met een double exposure effect. Hierin projecteerden we indrukwekkende Strukton-projecten in de hoofden van jonge vakmensen, letterlijk en figuurlijk. Op de achtergrond? De werkplek waar ze straks het verschil kunnen maken. Daarnaast versterkten we de boodschap met impactvolle copy: want wat je vandaag gebruikt, kan morgen door jou gebouwd zijn. Zo maakten we de connectie tussen ambitie en realiteit. De campagne werd ingezet op universiteiten, hogescholen en online kanalen om jong talent te bereiken. Wat was de impact? Sterke toename in interesse van pas afgestudeerden, ondanks de krappe markt. Hogere engagement op social media en campus recruitment events. Verhoogd werkgeversimago van Strukton als innovatieve en inspirerende werkgever. Meer kwalitatieve matches tussen jonge talenten en openstaande functies. Hoogvliet2 Hoogvliet4

Strukton

Een sterk werkgeversmerk Hoe trek je pas afgestudeerd technisch talent aan in een krappe arbeidsmarkt? Voor Strukton ontwikkelden we een creatieve wervingscampagne met een krachtige boodschap: wat je bedenkt, kun je echt bouwen. Met een visueel sterk concept en impactvolle copy inspireerden we jonge technici om hun carrière bij Strukton te starten. Expertises employer branding onboarding Opdrachtgever Strukton strukton-werving2 strukton-werving1 Wat hebben we gedaan? In een krappe arbeidsmarkt vroegen we ons af: hoe laten we jonge talenten zien dat hun ideeën werkelijkheid kunnen worden bij Strukton? We creëerden een krachtige visuele campagne met een double exposure effect. Hierin projecteerden we indrukwekkende Strukton-projecten in de hoofden van jonge vakmensen, letterlijk en figuurlijk. Op de achtergrond? De werkplek waar ze straks het verschil kunnen maken. Daarnaast versterkten we de boodschap met impactvolle copy: want wat je vandaag gebruikt, kan morgen door jou gebouwd zijn. Zo maakten we de connectie tussen ambitie en realiteit. De campagne werd ingezet op universiteiten, hogescholen en online kanalen om jong talent te bereiken. Wat was de impact? Sterke toename in interesse van pas afgestudeerden, ondanks de krappe markt. Hogere engagement op social media en campus recruitment events. Verhoogd werkgeversimago van Strukton als innovatieve en inspirerende werkgever. Meer kwalitatieve matches tussen jonge talenten en openstaande functies. video Gif

Scroll naar boven